Brev:
Hård mave og mærkelig afføring
22. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Hård mave og mærkelig afføring
Kære Helen,
Nu har jeg fået lidt problem med den andre af mine tvillinger, den som i vanlige fald ikke har nogle problem med at spise etc.
Hans avføring er nærmest mørkgrøn og slæt i konsistensen, minder om ler. Det kommer ikke så hyppigt kun 1-2 ggr per uge. Når han skal til så spiser han ikke serligt godt og gråter og er rastløs. Han spiser både bryst og ersættning, NAN HA. Vi har førsøgt stimulere ham med en tops med vaseline men det virker ikke til at hjælpe.
Er det noget jeg kan gøre? og hvorfør ser hans avføring så mærklig ud?
Mange tak før dit alltid så goda svar =).