Brev:
Solcreme til baby
13. maj 2009
Alder:
4 mdr.
Solcreme til baby
Hej Helen
Jeg ved godt at Frederik som udgangspunkt slet ikke skal opholde sig i solen, men i weekenden var vi f.eks i sommerland, hvor han sad i bæreselen/på armen noget af tiden og sad hos os mens vi spiste frokost i det fri. Der bliver han jo udsat for sol, selvom han var pakket ind i tøj, hue osv.
Vil det i sådanne situationer være relevant at give ham solcreme på eller hvad gør man?? Ansigt og hænder vil jo som oftest være i solen/lyset også når man går tur med barnevognen og lader ham kigge lidt på verden.
Med venlig hilsen
Frederiks mor