Brev:
Meget tyndt hår ....
11. maj 2009
Alder:
16 mdr.
Meget tyndt hår ....
Hej Helen.
Jeg har lige et meget kort og måske lidt dumt spørgsmål?
Er det rigtigt at hvis man barberer barnets hovedhår af i en meget tidlig alder, så vil det få et tykt hår når det vokser ud igen??
Yazmins hår er nemlig meget tyndt...:o)
På forhånd tak, Heidi.