Brev:
D-vitamin og tør bag ørene
25. november 2008
Alder:
16 mdr.
D-vitamin og tør bag ørene
Hej Helen.
Lige to korte spørgsmål.
1. Man hører så meget om at mange voksne har d-vitamin mangel. Kan man forbygge det allerede nu, ved at give d-vitamin ligesom da de var små? Hun får multivitamin med kalk, da hun jo som bekendt ikke vil drikke mælk. Kan man gøre mere?
2. Hun er utrolig tør bagved ørene. Jeg tror det er fordi jeg ikke får tørret hende ordenligt bagved dem, når hun har været i bad (jeg prøver alt hvad jeg kan, men hun skriger og bliver rigtig ked når hun får tørret hår og bagved ørene) kombineret med det lange hår som jo ikke kan tørres helt tørt med et håndklæde. Jeg smørrer med Derma babycreme, men tror det sviger (hun er rød i huden) og hun bliver ked når jeg smørrer. Er der andet jeg kan smørre med? Fremover tørrer jeg selvfølgelig huden helt tør, også selvom hun bliver gal. For det andet er jo synd:-(
Med venlig hilsen
Charlotte