Brev:
Moralsk opbakning
13. november 2007
Alder:
14 mdr.
Moralsk opbakning
Kære Helen
Det er nu 8 dage siden jeg fik et dejligt svar fra dig vedr. ammestop af min datter på 14 måneder... Og nu trænger jeg vist til et ordentligt spark i den bagerste!! For det går bare rigtig dårligt........
Jeg har, som du foreslog, forsøgt at undlade at amme hende i søvn om dagen + om natten. KAOS!! Den lille dame VIL bare ikke sove uden den dumme babs! Det er skriiiiiiig og skråååååål og hun er slet, slet, slet ikke modtagelig for andre alternativer. Hun råber bare "da-da...da-da"...
Har prøvet at vugge/synge/kæle hende/vand/mælk/frugt/skæld ud(!!)... Men det har ingen effekt på hende. Idag tog det 3 timer at få hende til at sove til formiddag. Tilsidst var hun så rødsprængt i kinder + øjne at jeg ga' hende en tår. 3 bab efter SOV hun.... Og sov 2½ time.
Og det er lige præcis dette scenarie jeg gerne ville undgå... Men for dælen hvor ER hun bare stædig. Om natten sover vi stort set ikke... Jo efter "godnat tåren" og så 4 timer frem... Ellers er det skrig og skrål.
Ved ikke hvad jeg håber på at du svarer, men jeg synes det er alt for hårdt at skulle stoppe et så dejligt og langt ammeforløb på denne måde... Og jeg græder, om muligt, ligeså meget som hende....
Kan du komme med lidt moralsk opbakning? Lidt input? Et spark i den bagerste? Lidt skæld ud?
På forhånd tak fra en MEGET træt moar (der lige pt overvejer at amme for evigt -- for så får vi i det mindste sovet... ZzzZ!)... :o)