Brev:
Har taget gennemsnitligt for lidt på
12. oktober 2007
Alder:
3 mdr.
Har taget gennemsnitligt for lidt på
Hej Helen,
Jeg har nu været i DK (bor normalt på Grønland) i 1,5 måned. Min dreng der i dag er 3 mdr. blev vejet hos lægen til 6150 kg. Sidst han blev vejet vejede han 5100 kg. Det betyder han gennemsnitligt over de sidste 6 uger kun har taget 158,333 gram pr. uge, er det noget jeg skal være bekymret for ?
Han virker glad og spiser også, men ikke så ofte som han plejede. Den sidste uge har han sovet igennem om natten, en 7-8 timer. Han sover ca. 3-4 timer om formiddagen, og så 2-3 timer om eftermiddagen. Han er dog dejlig vågen fra 18-22/23. Da han blev født, havde han lidt Gulsot, men det var væk i løbet af 3 - 4 uger.
Tak for dit svar,
Kristine