Brev:
Utrøstelig ved brystet
29. juni 2023
Alder:
3 mdr.
Utrøstelig ved brystet
Hej Helen
Min 3 måneder gamle baby har pludselig nægtet at amme og virker utrøstelig ved brystet.😢
Jeg har forsøgt at lægge til i forskellige ammestillinger, jeg har prøvet hud mod hud, jeg har prøvet at gå ind i soveværelset i stedet for at amme i stuen, så der er mere ro.... Intet hjælper!! I går aftes var vi nødt til at give ham en flaske, som han slugte uden problemer, og det er også fint nok, men jeg er bare rigtig ked af, hvis amningen er nødt til at stoppe nu.😢
Hvad kan jeg gøre for at hjælpe min dreng med at vende tilbage til amningen igen?
Hilsen
Saher