Brev:
Liggende amning
16. juni 2016
Alder:
0 mdr.
Liggende amning
Kære Helen
Jeg har netop bestilt to af dine bøger og ser frem til at modtage dem. Har en vi købte da jeg var på barsel med min store pige.
Du skriver til mig at det kunne være en rigtig god ide at forsøge at øve sig på liggende amning. Kan du fortælle lidt om teknikken bag?
Vi ligger selvfølgelig begge to på siden men når lillepigen slipper brystet skal jeg så bare lade hende ligge på siden? Trods anbefaling om at hun skal sove på ryggen? Skal jeg ligge hende ind under min dyne eller hvordan skal man gøre praktisk der?
Et hurtigt spørgsmål mere. Lige meget hvor længe lillepigen har sovet om det er en lang lur eller kort powernap så vågner hun altid og græder. Er det normalt? Burde hun ikke være veltilpas hvert fald efter en lang lur!
Hilsen