Brev:
Døjer med hård mave trods amning
20. december 2015
Alder:
3 mdr.
Døjer med hård mave trods amning
Hej Helen,
Min dreng på 3,5 måned døjer stadig med sin mave. Han har de sidste par uger haft hård mave med meget tyk afføring. Normalt har han afføring hver dag men de sidste par uger er der gået mange dage imellem.
Det undrer mig at han har hård mave, da han udelukkende får min modermælk.
Hvad kan årsagen være? Kan det være noget jeg har spist? Og hvad kan vi gøre for at hjælpe ham? (Vi masserer mave mv hver dag).
På forhånd tak for svar :-)
Venlig hilsen
En bekymret mor