Brev:
Bekymret for min mælkeproduktion
6. oktober 2015
Alder:
3 mdr.
Bekymret for min mælkeproduktion
Kære Helen
Min datter er 3 mdr nu, og jeg har ammet hende delvist samt givet mme. Jeg er lidt bekymret for min mælkeproduktion. Jeg har helt sikkert ikke mælk nok, og er bange for om det er ved at gå i stå.
Jeg har hele tiden haft mindre mælk i det ene bryst i forhold til det andet. Jeg giver ikke flaske om natten. Kun amning. Om dagen bliver hun tilbudt en flaske formiddag og eftermiddag hvor hun drikker ca. 60-90ml pr flaske. Om aftnen drikker hun ca 150ml over et par timer inden hun sover. Jeg syntes jeg lægger hende til når hun vil, men er der noget jeg kan gøre ellers?
Hun har lidt arp på hovedbunden. Er det noget jeg skal fjerne og hvordan?
Mange hilsner
Sine