Brev:
Afføring 5-6 gange dagligt - er det normalt?
13. december 2011
Alder:
3 mdr.
Afføring 5-6 gange dagligt - er det normalt?
Hej Helen
Mange tak for dit svar og jeg kan godt se jeg fik afsluttet lidt hurtigt for jeg har faktisk endnu et spørgsmål.
Jeg ammer Alma men efter vi har prøvet nogle eftermiddage og after hvor hun bare har været rigtig ked, virket sulten men ikke ville spise har vi givet mme som hun har spist og derefter virket glad og mæt og sovet. Men jeg kan mærke jeg har mælk i brysterne, ved selvfølgelig ikke hvor meget, men hvorfor vil hun ikke spise hos mig?
Jeg ligger hende til når hun har behov men eftermiddag og aften vil hun bare ikke tag fat og græder bare. Vi har givet Arla babymælk og efter dette er hun begyndt at have afføring 5-6 gange dagligt er det normalt? Det har samme konsistens som det altid har haft. Jeg har prøvet at købe en brik fra Hipp men det ville hun ikke have. Er det fint at vi supplerer eller vil min mælke mængde bare falde yderligere?
Jeg har tænkt på om hvis jeg supplerede dagen igennem om hun så vil sove længere, Så mit spørgsmål hænger også lidt sammen med mit spørgsmål om mangel på søvn i dagtimerne, kan hun mon vågne fordi hun er sulten, men hun spiser fint hos mig i dagtimerne dog som du også skriver i dit svar så sjat spiser hun ligesom hun sjat sover.
Hilsen