Brev:
Aften pjevs
1. april 2011
Alder:
3 mdr.
Aften pjevs
Kære Helen.
Min datter er nu 12 uger. Hun er stadig rimelig pjevset fra ca. kl 17 og virker til at være sulten. Derfor bliver hun ammet meget hyppigt.
Hvornår holder denne tanken op til natten op? Det gør mig egentlig ikke noget, jeg undrer mig blot
Med venlig hilsen
Lene