Brev:
Dilemma - julefrokost og amning
18. oktober 2010
Alder:
3 mdr.
Dilemma - julefrokost og amning
Hej Helen.
Så er lillesøster Therese kommet til verden - hun er en dejlig sød og nem lille én :o)
Der er sket en stor forandring på min arbejdsplads for nylig - vi er blevet opkøbt og har derfor fået 460 nye kolleger, der arbejder i andre afdelinger. Der afholdes en stor julefrokost for alle medarbejdere i Randers d. 3/12, og jeg overvejer om jeg kan tage med... Men jeg ammer jo Therese og hun vil ikke tage en sut. Jeg kan ikke have hende med, for det er en meget stor fest med live-musik og der er 1½ times kørsel hver vej, så det vil jeg ikke byde hende.
Jeg overvejer så, om jeg kunne malke ud og Farmor og Far så i fælleskab kunne passe vores to piger? På den ene side tænker jeg, at det da sagtens kan gå og på den anden side er jeg meget bekymret, for jeg kan jo ikke bare lige sådan komme hjem, hvis det ikke går... Og hvad nu hvis hun afviser mit bryst, når hun har prøvet flasken? Hvad nu hvis hun slet ikke vil tage flasken? Hun er fra d. 4/9, så hun vil være næsten 3 mdr....
Jeg har ikke tænkt mig at drikke alkohol overhovedet! Det handler udelukkende om chancen for at møde mine nye kolleger.
Hvad tænker du om det? Er det for egoistisk af mig?
Med venlig hilsen
Heidi