Brev:
Mælkeknuder
22. september 2009
Alder:
3 mdr.
Mælkeknuder
Hej Helen
Mit andet spørgsmål handler om mælkeknuder og svamp.
Jeg har forsøgt at øge produktionen med en håndmalkemaskine. Efter bare en udmalkning på højre bryst blev det meget ømt og hårdt over vorten, og vorten var ligeledes meget øm. Det føltes som en mælkeknude, og jeg har behandlet det med varme og massage i 3 dage.
Smerten i vævet er væk, men det føles stadig meget fast ved den mælkegang. Vorten er stadig øm både ved amning og efter, og nu spekulerer jeg på, om det kan være svamp, der er tilkommet?
Jeg har ikke andre symptomer, og Sara heller ikke.
Med venlig hilsen
Saras mor