Brev:
Når børn slår
20. oktober 2003
Alder:
2 år
Når børn slår
Jeg har et dejligt barnebarn på 24 mdr. som er en nem og glad lille pige, men hun har bare den dårlige vane, at hun ofte slår andre børn, ofte uden grund, bare de kommer i nærheden af hende. Forleden ville hun op til farfar, som hun er meget glad for, men da han tog hende op, slog hun ham flere gange i ansigtet. Hun går i dagpleje.
Hvad kan vi gøre for at få hende til at holde op med det?
Med venlig hilsen
Farmor