Brev:
Fortsætte med at amme - del 4
18. august 2018
Alder:
3 mdr.
Fortsætte med at amme - del 4
Hej Helen,
Mange tak for dine gode råd i forbindelse med mit ammestop grundet brystbetændelse.
Jeg er nået frem til at jeg ønsker at starte en hyggeamning op, hvor jeg så giver min søn flaske, for at han bliver mæt. Min læge fortalte at det er vigtigt, at babyerne får lov til at ligge og sutte, samt at de får den kontakt.
Men ved du om det kan lade sig gøre, nu hvor jeg er stoppet? Er det nemmere lige efter en fødsel? Hvordan starter man en amning op? Og hvordan jeg kan kombinere det med flaskeernæring?
Med venlig hilsen
En mor