Svar: Syg eller bare sent på den?
24. juli 2004
Alder:
2 år, 6 mdr.
Kære Birgit
Hvor gerne jeg end vil så er det jo meget svært for mig at give en vurdering af din datter, da jeg ikke kan se hende.
Ud fra din beskrivelse så lyder lyder hun jo til at kunne være helt normal, grænserne er jo meget vide og børn er jo meget forskellige. Børn ligner jo også deres forældre (og måske bedsteforældre) og jeres datter kan ligne den ene side af familien og jeres søn den anden?:o)
Jeg har dog den holdning at en mors bekymring altid skal tages alvorligt og derfor synes jeg at det vil være helt relevant at du kontaktede din læge og bad om at der blev sat god tid af til at I kunne få en snak om din datter. Fortæl at du er bekymret for hende, for om hun udvikler sig som hun skal og at du har brug for at få dette snakket igennem.
Rigtig meget held og lykke med det hele.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske