Svar: Indretning af værelse til Alfred
27. november 2006
Alder:
22 mdr.
Kære Mai-Brit
Der er mange slags spørgsmål i min brevkasse og det er vel et eller andet sted relevant nok, det spørgsmål du stiller:o)
Hvordan du skal rense og male, må du nok tale med en malermester om. Det ved jeg ikke. Men det lyder da helt bestemt fornuftigt at rengøre og så male rummet - gardiner, tæpper osv. bør også rengøres eller skiftes.
Med hensyn til maling, så er der jo malerdampe, som helst skal undgås. Det er en fordel at vælge vandbaseret maling, men dette indeholder dog også forskellige stoffer, så det vil være godt at værelset males og ordnes og 'damper' af inden Alfred, så begynder at sove der.
Det lyder rigtig godt at Alfred allerede første nat sov betydeligt bedre - husk nu at der fortsat kan være gode og dårlige nætter og at det nogle gange er 2 skridt frem og 1 tilbage:o) Men jeg krydser fingre for nye gode sovevaner.
Fortsat held og lykke:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske