Brev:
Indretning af værelse til Alfred
27. november 2006
Alder:
22 mdr.
Indretning af værelse til Alfred
Hej igen
Jeg læste dit svar for min kæreste og har næsten overtalt ham til at Alfred få sit eget værelse.
Men problemet er at værelset idag bliver brugt til kontor og er pt det eneste sted, hvor man må ryge (Ja min kæreste har desværre den last). Hvordan gør vi det rent og friskt på den bedst mulige måde, så Alfred ikke kommer til at lide under røgen? Jeg mener at vi skal vaske gulv, vægge og loft med noget grundrens og så male bagefter og selvfølgelig lufte rigtig godt ud. Men hvad kan vi ellers gøre??
Bortset fra det så satte vi tremmerne ned på Alfreds seng i går og det tog stadig tid at få ham til at lægge sig til at sove (ved godt at det ikke sker fra den ene dag til den anden) men han sov helt til kl 3 hvor han vågende i et hosteanfald og kom så over i vores seng, men bare det at der gik mere end en timeføler jeg som en lille sejr.
Ved godt at mit spørgsmål ikke lige hører hjemme i din brevkasse men jeg aner ikke hvor jeg ellers kan få svar henne.
På forhånd tak
Mai-Brit