Indretning af værelse til Alfred

27. november 2006

Kategori:
Alder:
22 mdr.

Indretning af værelse til Alfred

Hej igen

Jeg læste dit svar for min kæreste og har næsten overtalt ham til at Alfred få sit eget værelse.
Men problemet er at værelset idag bliver brugt til kontor og er pt det eneste sted, hvor man må ryge (Ja min kæreste har desværre den last). Hvordan gør vi det rent og friskt på den bedst mulige måde, så Alfred ikke kommer til at lide under røgen? Jeg mener at vi skal vaske gulv, vægge og loft med noget grundrens og så male bagefter og selvfølgelig lufte rigtig godt ud. Men hvad kan vi ...

Annonce

... ellers gøre??

Bortset fra det så satte vi tremmerne ned på Alfreds seng i går og det tog stadig tid at få ham til at lægge sig til at sove (ved godt at det ikke sker fra den ene dag til den anden) men han sov helt til kl 3 hvor han vågende i et hosteanfald og kom så over i vores seng, men bare det at der gik mere end en timeføler jeg som en lille sejr.

Ved godt at mit spørgsmål ikke lige hører hjemme i din brevkasse men jeg aner ikke hvor jeg ellers kan få svar henne.

På forhånd tak
Mai-Brit

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

16. april 2024 | Diverse | 2 år, 2 mdr.

Måltider og putning

Kære Helen, Tak for nogle rigtig gode råd sidste gang:) Min søn, når han...

11. april 2024 | Udvikling | 2 år, 2 mdr.

Toårig dreng og sproglig støtte

Kære Helen, Tak for din sidste svar. Jeg har nogle spørgsmål igen angående...

5. april 2024 | Bedsteforældre | 2 år

Overnatte hos bedsteforældre

Kære Helen Ja - som overskriften lyder, så går mit spørgsmål på, hvor gamle...

5. april 2024 | Udvikling | 2 år, 2 mdr.

Jeg har en dreng på to år

Kære Helen. Tak for din mail og tak for de rigtig gode råd sidste gang, hvor...

2. april 2024 | Udvikling | 2 år, 2 mdr.

Basker med armene

Hej Helen Er nød til at udtrykke en bekymring, som er kommet på det sidste....

Annonce

Viden om børn:

Bleudslæt

Bleudslæt ses som rødme på numsen. Det kan være små røde pletter, men det kan også være store røde skjolder på huden. Der kan gå hul og komme sår, hvis det er rigtig slemt.

Bleudslæt opstår ofte, hvis barnet har haft en ble på for længe, der har været for våd af tis eller afføring. Det er syren i urin og afføring, der så ødelægge barnets hud. Børn kan også blive røde i numsen i forbindelse med diarré, hvor man måske ikke når at opdage at barnet har noget i bleen og derfor ikke...

Læs mere i Babylex

Trøske

Trøske er en form for svamp, der ses som en hvidlig belægning i barnets mund. Det er ufarligt, men meget ubehageligt for barnet, og det bør derfor behandles.

Trøske er meget almindeligt de første måneder efter fødslen, og det kan være svært at vurdere, hvorvidt der 'bare' er tale om mælkebelægninger i munden, eller om det er svamp. Sidder belægningerne kun på tungen, og kan de forholdsvis nemt fjernes med en finger eller en lille skumklud, så er der sandsynligvis tale om...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Selvfølgelig har jeg en tilknyttet kommunal sundhedsplejerske, men jeg er super glad for mit medlemskab hos NetSundhedsplejerkse.dk, da der dukker mange spørgsmål op i løbet ugen med en lille ny og jeg kan kun anbefale det.

Camilla Martin