Svar: Køb af sko
18. april 2005
Alder:
10 mdr.
Kære Dianna
Jeg synes det lyder som en rigtig god idé at du tager din dreng med ud og køber et par lette sko til ham:o)
Du skal lede efter en lille let (må ikke være for tung, han skal kunne løfte foden uden for meget besvær) sko, hvor sålen er helt bøjelig og nemt kan bukkes imellem et par fingre. Der skal være hælkappe og den skal sidde fast om foden uden at stramme og den skal passe til fodens bredde.
Da det er første par sko, så brug tid på at gå ind i en forretning, hvor du får en god ekspedition, så du får valgt den rigtige. Der er stor forskel på både sko og børnefødder, men også priser og det er ikke altid at de dyreste er dem der sidder bedst. Andre gange er de.
Rigig meget held og lykke i jagten på 'det første par sko'.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske