Brev:
Køb af sko
18. april 2005
Alder:
10 mdr.
Køb af sko
Hej Helen
Jeg har læst mig til, at man først køber sko til børn, når de kan gå. Så tænker jeg "gå- hvor meget"?
Min dreng på snart 10 mdr går med støtte enten ved ting/møbler, gåvogn eller med os i hænderne. Jeg vil tro, at hans føste skridt uden hjælp er på vej.
Nu er det sådan at han lige straks skal starte i institution, og jeg vil gerne ha tingene i orden før start, inklusiv skokøb.
Sååå... kan jeg tage ham ud nu og købe sko, selvom han endnu ikke går alene? Spørgsmålet virker måske lidt fjollet og jeg ku da bare gøre det, men jeg vil nu helst lige tjekke op med dig
Hilsen Dianna