Svar: Søvn, sygdom og lidt af hvert
7. januar 2008
Alder:
9 mdr.
Kære Isabella og Victorias mor
Ja sikke en omgang I har haft. Der er desværre mange syge i øjeblikket og det er i det mindste godt at der nu endelig sker noget omkring Victoria, så hun kan få det bedre.
Hvorfor skælder ørelægen dig ud? Du kan da ikke gøre for det, du har jo, som du selv skriver, netop forsøgt at finde ud af hvad der var galt og har henvendt dig til lægen. Du er jo bare mor, så hvad mere ville ørelægen have du skulle være... Du bliver nødt til at hoppe op og falde ned på det og så i stedet holde fokus på at hun nu får lagt dræn og at de forhåbentlig må have en virkning.
Jeg synes det er fint med den hængevugge, hvis hun kan være i den og det så giver jer lidt ro.. det er helt okay, at I tyr til denne løsning, så I alle får sovet bare lidt sammenhængende om natten og lige nu skal du ikke tænke så meget over søvnvaner og hvad der kan gøres, hvordan I skal komme videre. Lige nu skal hun lige have styr på sine ører, så må hun vugges i vuggen og nætterne skal blive mere rolige. Når I så alle har lidt mere overskud igen, så kan vi tale om hvordan I så skal gribe det an:o)
Det er ikke fordi jeg ikke gerne vil give dig en hel masse information, men jeg tror faktisk ikke du har behov for mere at bekymre dit hoved med lige nu - forstå mig ret:o)
Er det ikke okay? Pas godt på hinanden og knus herfra.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske