Svar: Mad kommer ud af næsen
23. april 2007
Alder:
9 mdr.
Kære Trine
Nu er jeg jo ikke læge men din egen forklaring lyder meget logisk - altså at din datter har svært ved at trykudligne og maden derfor finder vej ud gennem næsen.
Jeg synes dog det vil være helt relevant at du lige får hende tjekket af en læge:)
Er det ikke sådan at jeres datter følges på børnafdelingen, så du har en kontakt dertil hvor du kan ringe eller du kan ringe til egen læge.
Derudover vil jeg sige at det jo nogle gange sker at børn får mælk ud af næsen, men her taler man om små børn som kun mælkeernæres og hvor forholdene er meget små. Din datter er 9 måneder nu og rigtig godt igang med familiemaden og jeg synes ikke hun skal have mad der kommer ud af næsen heller ikke selvom hun er forkølet.
Så kære Trine, jeg ønsker bestemt ikke at gøre dig urolig, men jeg synes det vil være helt relevant at du får din datter tjekket. Jeg håber at I får en helt fin forklaring og at der ikke er nogen problemer og du må meget gerne give mig en tilbagemelding, så også jeg og andre brugere af siden kan blive lidt klogere:o)
Rigtig meget held og lykke med det hele:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske