Svar: Tynd mave - 11 mdr.
3. december 2006
Alder:
11 mdr.
Kære Vicky
Din dreng har ingen feber og det lyder som om han er fuldstændig upåvirket af sin lidt tynde mave. Det er udmærket at du giver ham lidt ristet brød og du må også gerne give ham lidt kogt vand. Derudover så hjælper banan og reven æble og dette kan du evt. give sammen med lidt cultura eller acidophilus.
Ellers må du meget gerne begynde med det almindelige mad, start op i det små og se om ikke det så kommer stille og roligt. Din dreng er så gammel nu, at han jo kan få hvad som helst, så jeg synes bare du skal begynde at give ham noget af det han viser interesse for.
Fortsat god bedring:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske