Brev:
Tynd mave - 11 mdr.
3. december 2006
Alder:
11 mdr.
Tynd mave - 11 mdr.
Hej Helen
Vores søn på 11 1/2 mdr. startede med at få tynd mave i torsdags d. 30/11 06. Oveni dette fik han lidt feber, men har ikke været mærket af det. Han vil stadig gerne spise, drikke og humøret er i top!
Han har stadig lidt tynd mave, dog er det blevet mere fast, men hans temperatur ligger stadig mellem 36.6 - 36.8! Skal vi afvente eller kontakte vores læge?? De sidste mange dage har han ikke fået rugbrød, men ristet franskbrød til frokost. Stadig frugt og brød om eftermiddagen, og til aften undgår vi sovs... Har du nogle gode forslag til skånekost, og hvor længe skal der gå før vi må give ham "normal" mad igen..?
Håber du kan hjælpe..
Mange hilsner fra Vicky