Brev:
Mange små lure om dagen
3. december 2006
Alder:
7 mdr.
Mange små lure om dagen
Hej
Har skrevet til dig før ang mine tvillinge piger som ikke spiste særlig meget. Det gør de stadig ikke. Men har endelig fået overbevist mig selv om, at sådan er de bare.. Og de trives..
Har nu et spørgsmål ang deres søvn om dagen. Vi bor i lejlighed på 3. sal, så de kan ikke bare lige komme ud og ligge i barnevogn, vi går da mindst en tur om dagen hvor de så sover. Og det er meget forskelligt hvor meget. Når de bliver lagt indenfor er det max en halv time de så sover, derfor bliver de meget trætte og pylret ret hurtigt. Vi gør ofte det at vi åbner vinduet i værelset hvor de sover, og gir dem godt med tøj på og så i deres køreposer. Men heller ikke det har den store virkning på at de så sover længere.
Om aftenen kommer de allerede i seng nogle gange kl seks for vi kan ikke trække dem længere, senest kl syv. Sover til mellem kl 7-8 om morgenen. Får mad ca 1 gang om natten. Er det ikke ok, da de ikke spiser så meget..
Jeg ønsker mig i julegave at de kunne sove 1-2 længere lure om dagen. Har du et magisk ord eller tryllestøv der kan hjælpe med det ???
Med venlig hilsen Beamort (Pigerne bliver 8 mdr d. 16/12)