Svar: Vores søn på 5 år har feber en gang om måneden
21. november 2003
Alder:
5 år
Kære mor og far
Jeg synes bestemt at I er i jeres gode ret til at få jeres dreng undersøgt nærmere. Det kan godt være at jeres søn har en virus, men så høj feber hver måned i 2-5 dage gennem et helt år, det mener jeg bestemt ikke I skal overhøre.
Mit råd er derfor at I skal henvende jer til lægen igen og hvis det ikke hjælper så ville jeg skifte læge. Det er meget vigtigt at man har tiltro til sin læge og føler at man bliver taget alvorligt.
Held og lykke fremover.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske