Brev:
Vores søn på 5 år har feber en gang om måneden
21. november 2003
Alder:
5 år
Vores søn på 5 år har feber en gang om måneden
Vores søn på 5 1/2 år har i et år nu haft feber en gang pr. mdr. Når han får feber, varer det mellem 2 - 5 dage, og temperaturen ligger på 38 - 39.8.
Vi har været hos vores egen læge, men han kan ikke finde nogle symptomer, men siger at det er virus.
Vi mener ikke at det kan være rigtigt, at en dreng på hans alder bliver så tit syg, uden nogen symptomer. Vi har spurgt lægen, om der ikke skal tages nogle blodprøver, el. henvises til en børnelæge, men det mener han ikke.
Når han er rask, er han en sund og velfungerende dreng, der spiser og drikker godt. Han får dagligt en multivitaminpille.
Vi håber på et godt råd.
Far og mor.