Svar: Forkølelse og sove ude - 7 mdr.
1. marts 2005
Alder:
7 mdr.
Kære Susanne
Det er lidt svært at svare helt entydigt på. Det er klart at hvis hun har feber, så må hun ikke være ude. Derudover skal du se på hvordan hun i øvrigt har det.
Hvis hun hoster og virker påvirket af sin forkølelse, så synes jeg ikke hun skal være ude og slet ikke i øjeblikket, hvor det er så koldt, men hvis hun bare har lidt 'løbenæse' så synes jeg ikke der sker noget ved at hun er ude. Du kan så tjekke hende lidt ekstra.
Du kan læse mere om børn og forkølelse på sygebørn.dk som du finder i min linksamling:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske