Brev:
Forkølelse og sove ude - 7 mdr.
1. marts 2005
Alder:
7 mdr.
Forkølelse og sove ude - 7 mdr.
Hejsa
Jeg vil bare lige høre din mening:
Må en baby på 7 mdr sove ude hvis hun er forkølet, men ikke har feber?
Hilsen Susanne