Svar: Hvorfor kaster min datter op?
27. juli 2004
Alder:
10 mdr.
Kære kræsnes mor
Det er meget sævrt for mig at svare på, hvorfor din datter ikke er i stand til at holde maden i sig. Har hun også haft problemer med dette, da hun udelukkende blev ammet? Jeg spørger fordi man naturlgvis skal være opmærksom på om hun kan have en mavemundsforsnævring. Et eller andet sted, så ville hun dog ikke tage på i vægt, så hun formår jo at holde noget i sig og lade det komme igennem systemet.
Noget andet er at du ammer så meget at mælken fyder så meget ihendes mave, at der ikke er plads til den egentlige mad, og andre ting kan naturligvis også gøre sig gældende.
Jeg synes derfor det ville være en god idé at du kontaktede din egen sundhedsplejerske, som har fulgt jer, og du kan også rådføre dig med lægen.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske