Brev:
Amning ofte
25. juli 2004
Alder:
1 mdr.
Amning ofte
Hej
Jeg har en datter på knap 6 uger. Hun har de seneste 6 dage "ville" ammes næsten konstant fra om eftermiddagen til sen aften. Der er kun 15 min. til ½ times pause. Hvis hun ikke ligger ved brystet er hun klynkende. Vi har de seneste 2 dage givet hende 50 ml. MME om aftenen, men der går ikke lang tid før hun igen vil til brystet. Vi har også prøvet med lidt sukkervand, men det hjælper kun for en kort bemærkning.
Får hun uro i maven af alt det ammeri, MME og sukkervand? Hun sover godt om natten og formiddagen. Resten af dagen er hun urolig og kan ikke finde ro.
Hvad gør vi? Mine brystvorter (og mig selv) kan snart ikke holde til det. Men jeg vil utrolig gerne amme.
Venlig hilsen
Henriette