Svar: 3 år søvnapnø, opkast og vægttab
14. juli 2004
Alder:
3 år
Kære Jesper Kock-Petersen
Nu er jeg jo ikke læge, men sundhedsplejerske (sygeplejerske) og jeg ved derfor ikke nok om hvordan det lægelige indgreb helt konkret er.
Det lyder dog ikke som om din datter har det godt og det er meget synd for hende at hun skal have dette vejrtrækningsbesvær.
Jeg tror bestemt at der findes såvel gode som dårlige læger over alt, men mon ikke I havde mulighed for at få hende set af en læge i Danmark.
Jeg synes det ville være yderst relevant at få en vurdering fra en anden læge og evt. en dansk. Gerne en med speciale i øre-næse-hals. Hvordan jeres mulighed er i det offentlige sundhedsvæsen, ved jeg ikke, men ellers må I søge privat hjælp hos en specialist.
Rigtig god bedring med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske