Svar: Min dreng har altid haft maveproblemer
12. juli 2004
Alder:
18 mdr.
Hej med dig
Jeg synes du skal ringe til din sundhedsplejerske og tale med hende om hele situationen. Hun kan langt bedre rådgive jer ud fra et personligt møde end jeg kan gennem en brevkasse.
Som jeg læser dit brev er der nok flere ting i det, end din drengs tarmsystem. Du skriver også at I ikke har sovet om natten, at I skal have en lille ny, om frustrationer over lægen osv. Jeg synes det ville være en god idé at I snakkede med hende, som kan tage stilling ud fra hele situationen og hjælpe jer med at finde de ressourcer, du mangler lige nu.
Fortsat held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske