Brev:
Min dreng har altid haft maveproblemer
12. juli 2004
Alder:
18 mdr.
Min dreng har altid haft maveproblemer
Min søn på knap 1 1/2 år har døjet med maveproblemer, siden han var 6 uger. Nu har han haft diarre i over 14 dage, og jeg ved ikke, hvad fanden jeg skal gøre. Hans numse bliver så rød, at der går hul på og bløder. Lægen er ikke til meget hjælp.
Afføringsprøver viste ingen sygdom. Lægen lovede mig, hvis de ikke viste sygdom, ville han lade min søn indlægge til undersøgelse. Men næææ nej, han sagde bare, at jeg skulle sætte ham på diæt, og snakke med min sundhedsplejerske.
Jeg tror, at der er noget galt med min drengs tarmsystem, og vil gerne have det af-bekræftet. Vi har ikke fået vores nattesøvn i 7 mdr. nu. Det er ved at slide os op.
Vi venter en lille igen til december, og vi kan altså ikke holde til det mere.
Hvad skal jeg gøre?