Brev:
Baby kræver meget opmærksomhed
12. juli 2004
Alder:
4 mdr.
Baby kræver meget opmærksomhed
Kære Netsundhedsplejerske
Vores lille pige på snart 4 måneder (bliver 4 måneder den 1. juli), bliver meget hurtig utilfreds, hvis hun selv skal ligge på tæppet, eller sidde i sin skråstol. Når hun ligger på tæppet, har hun en "aktivitetsbue" med musik hun kan kigge på, men lige meget hjælper det. Det virker som om at hun helst vil have man er der sammen med hende og underholder hende. Hun er meget glad for at blive sunget for, hvilket jeg gør meget. ...
...
Gør vi hende en bjørnetjeneste ved at underholde hende hele tiden? Kan det være fordi hun er træt af at se på de samme ting i aktivitetsbuen? Hun har haft den siden hun var ca. 2 mdr. gammel.
Hun er en vågen og aktiv lille pige, men hvordan kan man bedst muligt gribe det an at lære hende at hun også godt kan lege selv? Er hun for lille endnu og hvor gammel skal hun i så fald være før vi "går i gang"?
På forhånd tak for din hjælp og gode svar:o)