Svar: Væske i ørene
24. juni 2004
Alder:
5 mdr.
Kære Karina
Øre, næse og svælg hænger sammen og derfor kan det godt hjælpe med en næsespray. Du skriver at din læge har målt en flad kurve på det ene øre,- hvilken undersøgelse har lægen lavet? Jeg spørger fordi det er de færreste praktiserende læger som laver en decideret måling af barnets ører.
Du kan altid bestille tid hos en ørelæge, det kræver ingen henvisning og det synes jeg er en god idé at gøre.
Fortsat held og lykke med ham og god bedring.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske