Brev:
Væske i ørene
24. juni 2004
Alder:
5 mdr.
Væske i ørene
Hej
Har en lille trold, på knap 5 mdr. Han har lige haft en kraftig forkølelse og som følge deraf, har han nu væske i ørerne. Var til 5 mdr. tjek med ham igår og kurven på det ene øre, var helt flad. Lægen har givet mig en recept, på nogle næsedråber. Da næsen var stoppet, dryppede jeg med saltvand.
Jeg kan ikke finde nogle steder, hvor det anbefales, at bruge næsedråber i forbindelse med væske på øret. Har det nogen virkning?
Hvor længe bør jeg vente og se an, før jeg opsøger en ørelæge?
Han har også været kolikbarn, så nu trænger vi godt nok, snart til lidt søvn.
Venligst Karina