Svar: Svømmehal/mellemørebetændelse
9. april 2004
Alder:
11 mdr.
Kære Linda
I den periode, hvor din datter er plaget af mellemørebetændelse er det godt at holde en pause med svømning, men når hun er ovenpå igen, så synes jeg at I skal tage af sted. Det er jo noget i begge nyder og har glæde af:o)
Det kan dog være en god idé at undgå alt for meget dykning og vat i ørerne kan også være godt.
Vær især opmærksom på at din datter ikke får træk eller at der er køligt ved gulvet, hvor hun opholder sig mest. Sørg for at hun altid har varme fødder og hænder, både inde og ude. vær opmærksom på at hun er klædt rigtigt på, dvs at hvis hun sveder, så er det vigtigt at få tørt tøj på, da fugtigt og dermed koldt tøj, også er med til at give forkølelse.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske