Svar: Klar til toilettet?
23. juni 2004
Alder:
3 år, 6 mdr.
Hej
Jeg tror det er meget vigtigt at lytte til sit barn og ikke forcere noget. Hvis jeres søn giver udtryk for at han gerne vil have ble på, så synes jeg at I skal give ham den på.
Det er bedre at få en succes med ikke at lave i bleen og komme og sige til og komme på toilettet, når han gerne vil, end at lave i bukserne og få misbilligelse af dette. Et eller andet sted ved han jo godt, at I gerne vil have ham på toilettet og I må tro på at han også gerne vil gøre jer glade.
Vælg blebukser til ham, som kan trækkes op og ned som et par trusser, det gør det lettere for jer alle:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske