Svar: Abort - hvornår kan jeg blive gravid igen?
2. maj 2008
Alder:
0 mdr.
Kære Helene
Jeg er oprigtigt ked af at høre at I har mistet det barn, jeg ved I har glædet jer så meget til. Det kan være svært at se meningen med det, når man står i det. Jeg håber og tror dog på at du hurtigt vil blive gravid igen:o)
Hvornår I atter kan forsøge tænker jeg at du skal tale med lægen/gynækologen om, når du skal til kontrolscanning. Min umiddelbare tanke er at I kan forsøge ret hurtigt, men skal synes I skal vente med at prøve aktivt, til du er blevet scannet og har fået grønt lys fra lægerne. Det er lægen der bedst kan rådgive dig her:o)
Krydser fingre for det bedste for jer og for at du snart kan skrive og fortælle at du atter er gravid. Knus herfra:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske