Svar: Normalt gravid?
1. februar 2008
Alder:
0 mdr.
Kære Mette
Jeg har altid lært at en positiv test er en positiv test uanset om stregen er tyk eller tynd. At du således har en tynd streg nu burde ikke være ensbetydende med at risikoen for at abortere er større.
Det er rigtigt at HCG niveauet hos nogle kvider først stiger, når de er et stykke henne i graviditeten. Jeg tør dog ikke svare på om det er kvindetypisk eller om det følger den enkelte graviditet. Igen må du holde fast i at du nu har taget en positiv test og derfor er du gravid:o)
Jeg håber og krydser alt hvad krydses kan og tror på det bedste for jer.. og så selvfølgelig et stort tillykke med det:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske