Brev:
Normalt gravid?
1. februar 2008
Alder:
0 mdr.
Normalt gravid?
Hej
Jeg har taget en graviditetstest, som viser positivt. Dog kun med en tynd streg. Det er en uge siden min menstruation skulle have været der.
Siden vi fik vores datter har jeg aborteret tre gange – alle tre gange har stregen også været tynd. Da jeg var gravid med min datter var der derimod ingen tvivl; der var en flot, tyk streg.
I nogle af dine øvrige svar skriver du, at man hos nogle kvinder skal man et stykke hen i graviditeten for at man kan måle HCG i urinen. Er det kvinde-typisk, eller kan det også ændre sig fra graviditet til graviditet? Altså kan der være håb om at jeg denne gang – på trods af en tynd streg – vil gennemføre en graviditet?
Hilsen Mette