Svar: Wauw...hvor er det bare tæt på!
5. oktober 2007
Alder:
0 mdr.
Kære Sine
Det er så dejligt og måske du allerede har født nu her i skrivende stund. Det ville være en smuk dag, med blå himmel og efterårsfarvet løv på træerne...
Det bliver så spændende og jeg kan godt forstå at du glæder dig rigtig meget. Jeg glæder mig også til at høre, hvordan det hele er gået og om du har fået en dreng eller en lille pige.
Pas nu rigtig godt på hinanden alle 3
Knus herfra:o) Og rigtig meget held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske