Brev:
Wauw...hvor er det bare tæt på!
5. oktober 2007
Alder:
0 mdr.
Wauw...hvor er det bare tæt på!
Hej
Jeg er med på at dette er en brevkasse, men det her er altså ikke noget spørgsmål; det gik bare lige op for mig, at inden for et par uger er jeg blevet nogens Mor!
Jeg går ind i uge 39 idag (iflg. én af flere terminsdatoer.)
Min kæreste og jeg kom til at snakke om hvor længe Baby havde tænkt sig at trække tiden (har vist li´som tabt en nupudset 20´er på at garantere, at jeg fik et september-barn :) ) og vi blev helt stille, da det gik op for os at det jo er lige oppe over..
Uuh... det er meget mærkeligt!
Held og lykke til alle Jer, der også går over venter:)
Sine