Svar: Svag streg udover kontrolstregen
19. september 2007
Alder:
0 mdr.
Hej med dig
Jeg krydser naturligvis fingre og håber at det for jer er lykkens gang denne gang.. Du har ret i at en test jo på den ene side godt kan vise falsk positiv, hvis man ser på den efter længere tid, på den anden side, så kan man jo også være heldig at den er positiv, men bare er lidt længere om at registrere det... timer burde det dog ikke tage...
Du bliver nødt til at væbne dig med tålmodighed, vent en uge og tag så en ny test og se hvad der sker.
Knus her fra:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske