Brev:
Svag streg udover kontrolstregen
19. september 2007
Alder:
0 mdr.
Svag streg udover kontrolstregen
Hej,
Vi har siden min abort i Marts forsøgt at gøre Alfred til storebror igen. De sidste par gang har der været 30 dage i min cyklus, men i sidste måned var der kun 26 dage.
I går passerede jeg så dag 26 og eftersom jeg har haft ømme bryster og min bukser stramme tog jeg en test.
Den viste negativ så den røg i skraldespanden. Da jeg senere skulle smide noget affald fik jeg igen øje på testen. Nu var der kommet en svag streg udover kontrolstregen.
Jeg ved godt at man ikke kan stolte på resultatet efter så lang tid men jeg håber jo lidt at den er god nok. Har dog en veninde der for et par måneder siden lavede samme nummer med to tests; Negativ, men efter en times tid var der to streger og den 3. test fik hun aflæst inden for de 5 min og den var positiv og hun er nu ca 13 uger henne. så jeg håber lidt at jeg kan lave samme nummer.
Ville det være helt utopi at håbe bare en lille smule???