Svar: Termin
13. august 2007
Alder:
0 mdr.
Kære Sine
Nå, hvad sagde jordemoderen idag? Har du fået en terminsdato og var hun tilfreds med både mor og barn???
Jeg kan godt forstå at du synes ventetiden er hård, brug tiden fornuftigt - sørg for at få gået nogle ture, så du bruger din krop og holder dig igang, tag en tur i svømmehallen eller noget andet. Det er vigtigt at være i god form til fødslen.
Så skal du også begynde at ordne babytøj, vaske det og ligge klar, har du stofbleer, almindelige bleer osv. Du skal ikke købe stort ind - det er sjovere at købe når man ved hvad det bliver og kan se hvad der passer til ens barn, men lidt skal der jo være.
Brug også tiden på at få læst nogle gode bøger - der er en masse gode bøger som du ellers ikke får tid til at se i.
Har du fundet en mødregruppe eller noget andet?
Fortsat held og lykke, det bliver så spændende, det skal nok gå det hele:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske