Brev:
Termin
13. august 2007
Alder:
0 mdr.
Termin
Hej Helen
Tak for dit svar.
Jeg er stadig ikke sikker på min terminsdato, men jeg skal til den nye jordemor imorgen og hun skal vist skønne størrelsen på barnet...det bli´r lidt spændende.
Jeg tror nu altså stadig jeg snildt kan trække 14 dage fra, så min termin er sidst i September! Alle der ser min tykke mave ser meget mærkelige ud når jeg siger at der er 2 mdr til jeg skal nedkomme, og da jeg var på kommunen, for at høre omkring barselsregler, så damen jeg talte med helt vild ud i øjnene:)
men nu må vi se...
En nypudset 20´er på det bli´r sidst i September!
God sommer
Sine