Svar: Ondt i lænd og dårlig mave - kan jeg være gravid?
25. april 2007
Alder:
0 mdr.
Kære A
Der er kun en måde at finde ud af det på og det er ved at tage en graviditetstest.
Man kan have forskellige symptomer, når man er gravid og et af symptomerne er naturligvis at menstruationen udebliver. Da du plejer at få menstruation nærmest på klokkeslet, så har man jo lov til at håbe at der er en rigtig god grund til at du ikke har fået den denne her gang - men en test er nødvendig.
Hvis du er gravid og sidste menstruations første dag var den 25 marts, så vil du have termin den 30 december og så bliver det altså et lille nytårsbarn:o) - jeg krydser fingre for at det er lykkedes for jer og er det ikke denne gang, så må I på den igen, knus herfra:o)
Rigtig meget held og lykke
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske